Нове дослідження, засноване на огляді досліджень, виявило незначну асоціацію між споживанням метилфенидат -Лікування, яке зазвичай призначають для лікування Розлад гіперактивності дефіциту уваги (СДВГ) і нарколепсія- і поява психотичні симптоми як галюцинації, тривожність або проблеми з концентрацією.

Метилфенідат використовується з медичних цілей з 1960 року, і з тих пір його використання зростає, досягнувши 2400 мільйонів доз у 2013 році. психостимулятор Він підвищує активність центральної нервової системи, допомагає зменшити втому, підвищує увагу і підтримує настороженість, тому вказується на фармакологічне лікування СДУГ.

Клінічні випробування підтвердили його ефективність і безпеку, продемонструвавши, що його тривале застосування знижує аномалії в структурі мозку і функції, пов'язані з СДУГ. І автори дослідження, нещодавно опубліковані в Росії Скандинавський журнал дитячої та підліткової психіатрії та психології, вирішив вивчити докази, зібрані в декількох попередніх дослідженнях, щоб визначити, чи збільшився метилфенидат ризик психотичних симптомів у дітей та підлітків з СДУГ.

Отримані результати свідчать про те, що психотичні симптоми можуть вражати між 1,1% і 2,5% пацієнтів з СДВГ, які отримували метилфенидат

Результати не є остаточними

Дослідники заявили, що дефіцит і низька якість даних, що оцінюються, не дозволяють їм підтвердити або сильно заперечувати, що ліки збільшують ризик психотичних симптомів, але результати показують, що ці можливі побічні ефекти можуть вплинути на між 1.1 % і 2,5% пацієнтів з СДВГ, які отримували цей препарат, тому лікарі, доглядачі та самі пацієнти повинні бути уважні до будь-яких проявів цього типу, коли вони приймають його, і замінюють, зменшують або зменшують усунути ліки, якщо це необхідно, якщо фахівець вважає це за доцільне.

Алюміній, вакцини і 2 кролики (Вересень 2019).